Hizmet Envanteri

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO
EĞİTİM-ÖĞRETİM BİRİMLERİ HİZMET STANDARDI 
EK-2 
SIRA NO  HİZMETİN ADI  BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER  HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 
1 İzin İşlemleri 1- İzin Formu 1 İş Günü
2 Atama işlemleri 1- Mezuniyet Belgeleri 3 Ay
2- Sağlık Raporu
3- Nüfus Cüzdanı Örneği
4- Savcılık Belgesi
5- Fotoğraf
6- Posta Pulu
7- İkametgah Belgesi
3 Yurtiçi ve yurt dışı görevlendirme 1- Dilekçe 20 İş Günü
2- Ön Çalışma Raporu
3- Davet Mektubu
4 Kargo İşlemleri    
5 Derse Yazılma (Ekle-Sil) Ekle-Sil Formu 1 İş Günü
6 Yatay Geçiş İşlemleri 1- Öğrenci Dilekçesi Duyuru
2- Transkript 
3- Ders İçerikleri  
4- Akademik Takvim (oidb.adiyaman.edu.tr)
7 Kayıt Yenileme (Mazeretli)  1- Dilekçe 10 İş Günü
2- Mazeretini Belirten Belge
3- Derse Yazılma Formu
4- Banka Dekontu
5- Not Durum Belgesi
8 Mazeret Sınav İşlemleri 1- Öğrenci Dilekçesi 10 İş günü
2- Mazeretini Belirten Belge 
9 Tek Ders Sınav İşlemleri 1- Öğrenci Dilekçesi 5 İş Günü
2- Not Durum Belgesi 
10 Başarı Notuna İtiraz İtiraz dilekçesi 7 gün
11 İlişikKesme İşlemleri 1- Öğrenci Dilekçesi   2 Saat
2- İlişik Kesme Formu (Vekili gelirse, Noter Onaylı Vekaletname)
12 Kayıt Dondurma İşlemleri 1- Öğrenci Dilekçesi 10 İş Günü
2- Kayıt Dondurma Gerekçesi ile İlgili Belge (Sağlık Kurulu Raporu, Fakirlik İlmuhaberi, Tabi Afet, Tutukluluk Belgesi, Askerlik Tecilinin Kaldırılması vb.)
13 Danışma Hizmetleri   Email: 1 iş günü, Tel: Anında
14 Ders Muafiyetlerinin Yapılması İntibak İşlemleri 1- Öğrenci Dilekçesi 10 İş Günü
2- Not Durum Belgesi 
3- Mezun / İlişiği Kesilen Okula Ait Onaylı Ders İçerikleri
15 Staj İşlemleri 1- Onaylı Staj kabul Formu 2- Staj Defteri 3- İkametğah 4- Nüfuz Cüzdanı Fotokopisi 10 iş Günü
16 Ders İçeriği İsteği 1-Öğrenci Dilekçesi 1 İş Günü
17 Burs İşlemleri 1-Başvuru Formu (ekli belgeler) 20 İş Günü
18 Malzeme İstekleri 1-Taşınır İstek Belgesi veya istek yazısı 3 İş Günü
19 Ek Ödemeler 1-Ek Ders Yükü Formu 20 İş Günü
20 Derse Yazılma  1- runlu@adiyaman.edu.tr adresinden yapılmaktadır. 5 İş Günü
       
  İlk Müracat:  İlk Müracat:   
  Adı Soyadı: H. Sinan TEMEL Adı Soyadı: Dr. Öğr. Sebile AZIRAK  
  Unvan: Yükseokul Sekreteri Unvan: Müdür Yardımcısı  
  Adres: Sağlık Hizmetleri MYO Müdürlüğü ADIYAMAN Adres: Sağlık Hizmetleri MYO Müdürlüğü ADIYAMAN  
  Tel:0(416)223 38 00 dahili (4179) Tel:0(416)223 38 00 dahili (4152)  
  E-Posta: sinantemel@adiyaman.edu.tr E-Posta: sazirak@adiyaman.edu.tr  
       

Size daha iyi hizmet sunabilmek için web sitesinde bazı çerezler kullanmaktadır. Kişisel verilerin işlenmesine yönelik Aydınlatma Metni'ne ulaşabilirsiniz.